Підписка на розсилання

Запрошуємо до співробітництва

Ми відкриті для партнерства і взаємовигідного співробітництва на базі взаємної поваги, виконання взятих на себе обов'язків, високих стандартів ведення бізнесу і корпоративної етики.

Надаємо можливість укладання як річних контрактів, так і поставки товару на умовах "спот" для забезпечення оперативних потреб з наявності на резидентному складі та на митному складі в Україні на основі прозорого ціноутворення і об'єктивних цін.

Готові розглянути зустрічні умови можливого співробітництва. Ми клієнтоорієнтовна компанія і готові до змін для забезпечення потреб наших партнерів.

Умови поставки

exwСамовивіз склад м. Дніпро

Склад

Адреса: м. Дніпро, вул. Журналістів, 8. Схема проїзду

Графік роботи: понеділок — п'ятниця з 8.00 до 18.00; вихідний — субота, неділя

(*за узгодженням сторін можливе відвантаження в неробочі й вихідні дні).

Вимоги до відвантаження

Узгодження дати поставки з менеджером з логістики за один робочий день до передбачуваної дати відвантаження.

Документи, необхідні для отримання продукції:

  • довіреність на отримання ТМЦ — оригінал;
  • посвідчення особи, вказане в Довіреності на ТМЦ.

Документи, що надаються при відвантаженні:

  • розхідна накладна — 1 екземпляр (*при необхідності надається більше чем 1 екз. накладної або додаткових документів — просимо попередньо повідомити);
  • сертифікат якості виробника (копія, оригінал) або Виписка з сертифікату якості, завірена печаткою Продавця;
  • ТТН (товарно-транспортна накладна).

NEW! Завантажте зразок заявки або заповніть заявку on-line, щоб забезпечити відвантаження на складі ТОВ «ТД «Арсенал-Україна» поза чергою.
FCA - DDPЕкспедитором від 1 кг до 1 тн

Контакти, схеми проїзду, графік роботи, а також діючі розцінки на здійснення перевезення (включно адресну доставку) доступні на сайті компаній-експедиторів:

У випадку відсутності перевізника в вищевказаному переліку готові здійснити поставку з залучанням інших експедиторів і кур'єрських служб за додатковим узгодженням сторін.

ВИМОГИ ДО ВІДВАНТАЖЕННЯ

Узгодження дати поставки с менеджером з логістики за один робочий день до передбачуваної дати відвантаження.

Документи, необхідні для отримання продукції:

  • заявка на відправку вантажу експедитором;
  • довіреність на отримання ТМЦ — копія, з наступною відправкою на протязі 2-х робочих днів оригіналу замовним листом на поштову адресу;
  • посвідчення особи, вказане в довіреності на ТМЦ — копия.

Документи, що надаються при відвантаженні:

  • розхідна накладна — 1 екземпляр (*при необхідності надання більше одного екземпляра накладної або додаткових документів просимо заздалегідь повідомити);
  • сертифікат якості виробника (копія, оригінал) або Виписка з сертифікату якості, завірена печаткою Продавця.

NEW! Завантажте зразок заявки або заповніть заявку on-line, щоб забезпечити відправку зі складу ТОВ «ТД «Арсенал-Україна» поза чергою.
FCA - DDPАвтотранспортом від 1 тн до 20 тн

Доставка виконується індивідуально як транспортом замовника, так і власним транспортом ТОВ “ТД "Арсенал-Україна” (або із залученням інших перевізників за згодою сторін).

ВИМОГИ ДО ВІДВАНТАЖЕННЯ

Для здійснення відвантаження необхідно попереднє узгодження дати поставки з менеджером зо логістики (в телефонному або письмовому режимі) - за 1-2 робочих дні до передбачуваної дати поставки.

Документи, необхідині для отримання продукції:

  • Довіреність на отримання ТМЦ факсимільна копія (з наступною відправкою по пошті на протязі 5-ти робочих днів з моменту здійснення відвантаження замовним листом на адресу підприємства);
  • Заявка для здійснення відвантаження.

Документи, що надаються при відвантаженні:

  • Розхідна накладна – 2 екземпляри (*при необхідності надання більше 2-х екз. просимо заздалегідь повідомити);
  • Сертифікат якості виробника (копія, оригінал) або Виписка з сертифікату якості, завірена печаткою Продавця;
  • ТТН (товарно-транспортна накладна).

NEW! Завантажте зразок заявки або заповніть заявку on-line, щоб забезпечити відправку зі складу ТОВ «ТД «Арсенал-Україна» поза чергою.
DAFЗалізн. трансп. від 50 тн до 65 тн

Доставка здійснюється залізничним транспортом.

Для відправки товару вагонними нормами необхідно зв'язатися з менеджером з логістики і заповнити заявку на відправку товару залізничним транспортом. Завантажте зразок заявки або заповніть заявку on-line.

Сюрвейєрські послуги

За вимогою Покупця і додатковому узгодженню сторін готові здійснити замовлення на сюрвейєрскі послуги — цільове інспектування вантажів незалежними експертами на предмет відповідності якості, кількості упаковки й складання товарів, виконаного маркування, відповідності фактичного якості/кількості товарів заявленим в контракті або вимогам до умов перевезення.

Перелік пропонованих послуг:

  • контроль якості/кількості вантажів;
  • перевірка документів, сертифікатів на відповідність нормам і нормативам;
  • перевірка тари й маркування;
  • відбір і інспектування зразків вантажу;
  • догляд судна, контейнерів, залізничних вагонів, визначення придатності останніх до перевезення вантажів;
  • інспектування процесу навантаження/розвантаження судна;
  • пломбування трюмів, контейнерів і т.д..

Нашими партнерами є провідні сюрвейєрскі компанії: СЖС Україна (SGS Ukraine), RC INSPECTION та інші.

Потреба в транспортних послугах

Зацікавлені в системному співробітництві з транспортними компаніями в галузі автоперевезень по території України та за її межами.

Критерії:

  • страхування перевезень і забезпечення безпеки вантажу;
  • наявність власного автопарку;
  • об'єктивні розцінки і тарифи.

Запрошуємо також до співробітництва експедиторскі компанії і кур'єрскі служби.

Заповніть, будь ласка, анкету.

Умови платежу

Базові умови платежу

  • Товар може бути сплачений 100% передоплатою банківським переказом на наші розрахункові рахунки, платежем в будь-якому відділенні або терміналі банку.
  • Оплата товару виконується тільки на підставі виставленого рахунку в межах його обмеженого терміну дії, після підтвердження наявності товару на складі або точної дати поставки.
  • Товарне кредитування можливе при укладанні довгострокового договору на поставку товару за додатковим узгодженням сторін, а також на умовах "гарантовані платежі", "факторинг", "акредитив".

Наші основні партнери : ПРИВАТБАНК, ПАТ "ПУМБ", АТ "ТАСКОМБАНК".

Гарантовані платежі

  • Господарські платежі в національній валюті для оплати контрактів, що передбачають відтермінування платежу для клієнтів ПРИВАТБАНК. Гарантовані платежі можна відправляти на рахунки своїх контрагентів в будь-яких банках України.
  • Кліент доручає банку списати кошти з його рахунку в майбутньому, що дозволяє провести безготівкові розрахунки між партнерами й здійснити поставку товару на умовах відтермінування платежу, за рахунок ліміту, який встановлено банком на строк від 10 до 365 днів.

Мы надаємо товарне кредитування і приймаємо в якості оплати гарантовані платежі ПРИВАТБАНК. Умови — на ПриватМаркеті.

Факторінг

  • Факторінг — це інструмент беззаставного фінансування поставлених товарів або наданих послуг для компаній, які працюють на умовах відтермінування платежу.
  • Факторинг надає покупцю можливість відтермінувати платіж, отримати товарний кредит, а постачальнику — отримати основну частину оплати за товар одразу після його поставки.

Ми здійснюємо поставки на умовах товарного кредитування дебіторам, які приймаються до факторингу ПАТ "ПУМБ" і АТ "ТАСКОМБАНК".

Акредитив

  • Акредитив уявляє собою угоду, яка містить зобов'язання банка-емітенту, за яким цей банк за дорученням кліента або від свого імені зобов'язується здійснити платіж на користь постачальника товарів або послуг й доручає іншому банку здійснити цей платіж навпроти документів, які відповідають умовам акредитива.
  • Акредитив мінімізиує ризики, з якими стикаються контрагенти при здійсненні господарської діяльності, особливо при виході на нові ринки збуту і роботі з незнайомими контрагентами.

Ми приймаємо в якості оплати покриті безвідкличні акредитиви з можливістю пайового виконання ПРИВАТБАНК и ПАТ "ПУМБ" на підставі узгодженого сторонами комплекту документів на розкриття.

Валютне застереження

  • Для товарів, що імпортуються, або продукції, що виготовляється переважно з імпортованої сировини, необхідним є компенсація їх валютної вартості.
  • У випадку зміни безготівкового курсу валюти по відношенню до української гривні на дату конвертації відповідно діючих нормативів НБУ, з моменту формування ціни в українскій гривні при резидентних постачаннях, виконується її пропорційний перерахунок.
  • Оплата вартості товару виконується на основі відповідного рахунку і акту корегування вартості товару з наданням підтверджуючих документів.

Податкове застереження

  • Реєстрація податкової накладної виконується у встановлений законодавством термін.
  • За додатковим узгодженням сторін, при наявності достатнього балансу особового електронного казначейського рахунку ПДВ, готові виконати реєстрацію раніше встановленого строку, при підтвердженні факту поставки товару та його приймання за якістю та кількістю.
  • Як постачальники й сумлінні платники податків ми несемо відповідальність за ведення податкового обліку, дотримання нормативів Податкового кодексу України. У випадку виникнення претензій з боку контролюючих органів, готові будемо підтвердити свою відповідальність, у випадку доказу нашої провини як постачальника — здійснити компенсацію витрат на підставі відповідного рішення суду.

Підченко Анна, менеджер з постачання і логістики

Skype Viber Whatsapp
^
Режим збільшеного перегляду.   Закрити